BIURO OBSŁUGI KLIENTA 22 765 65 32 (Czynne 10:00-15:00)
DARMOWA DOSTAWA OD 160 zł!

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO GOLDEN BOW SOLUTIONS

Drogi Użytkowniku,

Cieszymy się, że zaufałeś nam i przekazałeś nam swoje dane osobowe. Chcielibyśmy zapewnić, że podejmiemy wszelkie uzasadnione środki w celu ochrony Twoich danych osobowych. Poniżej znajdziesz informacje na temat przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych (zwane dalej łącznie „Polityką Prywatności”) w sytuacji, gdy:

  1. odwiedzasz stronę sklepu internetowego Golden Bow Solutions, dostępnego pod domeną: https://gbs.pl (w tym każdą z jej podstron – dalej strona ta oraz jej podstrony łącznie zwane: "Sklep");
  2. dokonujesz Rejestracji, a następnie korzystasz z Konta;
  3. składasz Zamówienie poprzez Sklep;
  4. wyrażasz chęć otrzymywania naszych materiałów marketingowych;
  5. kontaktujesz się z Nami w ramach dostępnych na stronie formularzy kontaktowych lub mediów społecznościowych, gdy kontaktujesz się z Nami przy pomocy danych kontaktowych dostępnych na stronie internetowej bądź podajesz nam swoje dane, byśmy skontaktowali się z Tobą w konkretnej sprawie.

Pojęcia wskazane wielką literą mają znaczenie ustalone w Regulaminie.

  1. Administrator danych osobowych 
  • Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności jest GBS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000878397, NIP: 5242912291, REGON: 387950486, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł, adres e-mail: [email protected], numer telefonu: +48 22 103 10 33 (dalej: „Administrator” lub „My”).
  • W sprawach dotyczących Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Nami:
  1. pocztą tradycyjną przesłaną na adres – ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa lub
  2. za pomocą wiadomości e-mail: [email protected].
  1. Przetwarzanie danych osobowych w związku z korzystaniem ze Sklepu

W związku z korzystaniem przez Ciebie ze Sklepu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania ze Sklepu przez Ciebie.

  1. Cel i podstawy prawne przetwarzania w związku z korzystaniem ze Sklepu

Twoje dane osobowe, które uzyskamy w sytuacjach objętych niniejszą Polityką Prywatności będziemy przetwarzać w następujących celach:

  1. zakładania Konta w ramach Sklepu – w oparciu o niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  2. realizacji Zamówienia – w oparciu o niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, której możesz być stroną (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  3. zapewnienia obsługi klienta i bieżącego wsparcia technicznego przy korzystaniu z naszych usług – w oparciu o niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, której możesz być stroną (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  4. komunikowania się z Tobą na temat naszych usług oraz zapytań, problemów lub reklamacji zgłaszanych w związku z usługami lub realizacją Zamówienia – w oparciu o niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, której możesz być stroną oraz nasz prawnie uzasadniony interes jako Administratora w postaci kontaktu z Tobą i rozpatrzenia reklamacji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 
  1. rozliczenia zawartych z Tobą umów – w oparciu o wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z przepisów podatkowych oraz rachunkowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  2. wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w oparciu o przepisy prawa krajowego i prawa Unii Europejskiej nakładające takie obowiązki, w tym regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną, sprzedaż na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  3. odpowiadania na zapytania przesyłane do nas za pośrednictwem formularzy kontaktowych lub mediów społecznościowych, lub danych kontaktowych podanych na stronie internetowej bądź przekazywania nam za pośrednictwem formularzy próśb o nawiązanie kontaktu w danej sprawie – w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes jako Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  4. analizowania sposobu, w jaki korzystasz ze Sklepu oraz usprawnianie jego funkcjonowania i poprawianie jego bezpieczeństwa, a także analizowania sposobu, w jaki korzystasz z naszych kont na portalach społecznościowych – w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes jako Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  5. badania Twojej satysfakcji z korzystania z naszych usług i określania jakości usług Administratora – w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes jako Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  6. budowania uniwersalnego profilu użytkownika Sklepu, bazując na informacjach o tym, jak korzystasz z naszych usług, w celu dostosowania oferty Sklepu do oczekiwań użytkowników i polepszenia jakości świadczonych usług – w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes jako Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  7. dochodzenia i obrony przed roszczeniami, przed sądami i organami administracji oraz poza nimi – w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes jako Administratora danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  8. prowadzenia marketingu bezpośredniego naszych produktów lub usług, w tym w formie wyświetlania spersonalizowanych reklam – w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes jako Administratora danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  9. badania efektywności naszych działań marketingowych i polepszania ich jakości – w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes jako Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  10. archiwizacji danych i wykonywania kopii zapasowych –w związku z nałożonym na nas jako na administratora danych obowiązkiem prawidłowego zabezpieczenia danych i w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes jako Administratora danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  11. przesyłania przez nas informacji marketingowych na temat naszych produktów i usług, specjalnych lub okazjonalnych ofert albo reklam, ofert lub rekomendacji dotyczących świadczonych usług na podstawie informacji o Twoich zakupach lub aktywności w Sklepie, w tym przekazywania przez Nas informacji handlowej drogą elektroniczną, telefoniczną lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej oraz używania w tych celach telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, a od dnia 10.11.2024 r. – przesyłania przez Nas informacji handlowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym marketingu bezpośredniego – jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tych celach (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne, a od dnia 10.11.2024 r. – art. 398 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej);
  12. wysyłki Newslettera – w oparciu o niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newslettera (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a od dnia 10.11.2024 r. – art. 398 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej).
  13. Dane przetwarzane w związku z korzystaniem ze Sklepu – zakres przetwarzania

 

  • W przypadku korzystania ze Sklepu zapisujemy takie dane jak: adres IP, typ i wersja używanego urządzenia i przeglądarki, region, ustawienia strony internetowej, wybory dokonane w zakresie plików cookies oraz sposób korzystania ze strony internetowej. W większości przypadków nie będziemy w stanie zidentyfikować Cię jako użytkownika, a dane te będą dla nas anonimowe. Jednak w sytuacji, gdy będziemy w stanie powiązać je z Tobą, co może mieć miejsce, gdy będziemy posiadać dodatkowe dane z innego źródła (np. zapiszemy takie dane, gdy skontaktujesz się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu), staną się one dla nas Twoimi danymi osobowymi. Przetwarzamy te dane:
    • w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania użytkownikom treści zgromadzonych w Sklepie - na podstawie niezbędności do wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
    • z uwagi na fakt, że są one niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez nas, tj. w szczególności:
      • dostosowania sposobu wyświetlania Sklepu i jego personalizacji,
      • zapisywania danych z formularzy w celu zachowania sesji i ułatwienia korzystania ze Sklepu,
      • analizowania korzystania ze Sklepu w celu poprawy jego funkcjonowania i ochrony przed nadużyciami.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale może być niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz jego funkcjonalności.
    • W ramach strony internetowej korzystamy także z usług podmiotów trzecich. Co do zasady będą oni naszymi procesorami, jednak w niektórych ograniczonych przypadkach mogą oni przetwarzać Twoje dane osobowe jako osobny administrator. Może to dotyczyć danych o korzystaniu przez użytkownika z naszej strony internetowej, które zostały najpierw zanonimizowane lub zagregowane i nie pozwalają na bezpośrednią identyfikację użytkownika. Może się to zdarzyć, gdy użytkownik zacznie korzystać z naszej strony internetowej i wyrazi zgodę na pliki cookie umieszczane przez podmiot trzeci na naszej stronie internetowej (na podstawie zgody użytkownika) lub gdy zaangażuje się w dalszą interakcję z nami, np. kontaktując się z nami lub stając się naszym klientem (na podstawie naszego uzasadnionego interesu lub uzasadnionego interesu podmiotu trzeciego). Celem przetwarzania danych przez podmiot trzeci (poza świadczeniem usług na naszą rzecz) jest obsługa niektórych funkcji produktów i usług podmiotów trzecich, z których rozwiązań i usług korzystamy (co stanowi uzasadniony interes podmiotów trzecich).

 

  1. Dane przetwarzane w związku z założeniem, a następnie korzystaniem z Konta – zakres przetwarzania

W przypadku, gdy postanowisz dokonać rejestracji, zapisujemy takie dane, jakie podasz nam w związku z tym, że są one konieczne do rejestracji Twojego Konta użytkownika, tj. Twój adres e-mail.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją ich niepodania będzie niemożliwość zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną w postaci założenia, a następnie korzystania z Konta.

Przetwarzanie wyżej wskazanych danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w oparciu o niezbędność przetwarzania tych danych do zawarcia i wykonania zawartej z Tobą umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.

Świadczenie usługi prowadzenia Konta odbywa się zgodnie z Regulaminem Konta.

  1. Dane przetwarzane w związku ze składaniem i realizacją Zamówienia – zakres przetwarzania

Przetwarzanie Twoich danych osobowych w związku ze składaniem i realizacją Zamówienia odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli w oparciu o niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy.

W przypadku, gdy posiadasz Konto w Sklepie, do realizacji Zamówienia wykorzystujemy dane osobowe podane przez Ciebie w trakcie rejestracji i założenia Konta. Gdy w trakcie rejestracji podałeś jedynie dane konieczne do utworzenia Konta, w trakcie składania Zamówienia zostaniesz także poproszony o podanie imienia i nazwiska i/lub nazwy firmy (oraz numeru NIP – w przypadku firmy), numeru telefonu adresu doręczeniowego i/lub adresu rozliczeniowego.

W przypadku, gdy nie posiadasz Konta, w momencie wypełniania formularza zamówienia, zostaniesz poproszony o podanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia, takich jak:

  • imię, nazwisko/nazwa firmy wraz z formą prawną,
  • w przypadku firmy – także numer NIP,
  • adres e-mail,
  • adres doręczenia (ulica, numer budynku, numer mieszkania (o ile występuje), kod pocztowy, miejscowość),
  • adres rozliczeniowy (ulica, numer budynku, numer mieszkania (o ile występuje), kod pocztowy, miejscowość),
  • numer telefonu.

Podanie danych osobowych jest w każdym przypadku dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwia złożenie i realizację Zamówienia.

Zbierane są również pewne dane w sposób automatyczny w związku z korzystaniem ze Sklepu i zapewnieniem jego funkcjonalności:

  • informacje o aktywności (data zakupu, data uzupełnienia formularza przez osobę, która nie dokończy zakupu),
  • suma zamówień,
  • średnia wartość zamówienia,
  • informacja, czy klient dokończył, czy nie dokończył realizacji płatności.

 

W trakcie realizacji Zamówienia Administrator korzysta z usług podmiotów trzecich, tj.:

  1. dostawcy usług płatniczych:
    • Stripe Inc.,
    • ING Bank Śląski S.A. (iMoje),
    • Autopay S.A.,
    • PayU S.A.,
  2. dostawców przesyłek:
    • podmioty z Grupy Kapitałowej Integer, w tym Integer.pl S.A. (InPost),
    • Furgonetka sp. z o.o. sp. k.,
    • Alsendo sp. z o.o.

Administrator dokłada wszelkich starań, aby podmioty trzecie, z których usług korzysta zapewniały odpowiednią ochronę i bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych. Zalecane jest zapoznanie się z politykami prywatności podmiotów trzecich, o których mowa wyżej, dostępnymi pod adresami:

Możemy również poprosić Cię o wypełnianie ankiet, które wykorzystujemy do celów badawczych. Udział w tych ankietach jest dobrowolny i nie musisz brać w nich udziału. Możemy zbierać te informacje sami lub za pośrednictwem zaufanych partnerów współpracujących z nami w zakresie elementów opcjonalnych, takich jak badania czy ankiety. W przypadku, gdy zgodzisz się wziąć udział w ankiecie będziemy zbierać następujące dane:

  • Adres e-mail,
  • Opcjonalnie numer telefonu,
  • Numer zamówienia z serwisu https://gbs.pl.

 

  1. Dane przetwarzane dla celów kontaktowych i marketingowych – zakres przetwarzania

W przypadku, gdy zdecydujesz się skontaktować z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie lub korzystając z naszych adresów e-mail, numerów telefonów, mediów społecznościowych lub  tradycyjnie pocztą albo osobiście, jak również w sytuacjach, gdy mamy prawo skontaktować się z Tobą (np. w celach związanych z realizacją umowy lub marketingowych, gdy wyrazisz na to zgodę, nawiązaliśmy z Tobą relację biznesową lub skierowałeś do nas żądanie nawiązania kontaktu w danej sprawie), będziemy przetwarzać dane osobowe, które nam przekażesz  lub które są niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie (w tym dane identyfikacyjne i kontaktowe, a także adres IP, w przypadku korzystania z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej), lub które posiadamy w związku z łączącą nas relacją, lub które zebraliśmy z publicznie dostępnych źródeł.

Przetwarzamy te dane:

  1. z uwagi na fakt, że są one niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez nas, tj. w szczególności:
    1. w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną do nas wiadomość i dalszego kontaktu z Tobą,
    2. w celu odpowiedzi na Twoje żądanie, by nawiązać z Tobą kontakt w konkretnej sprawie,
  • w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług,
  1. w celu archiwizacji i tworzenia kopii zapasowych danych w związku z nałożonym na nas jako Administratora obowiązkiem należytej ochrony danych,
  1. na podstawie Twojej zgody - jeśli dane te są wykorzystywane do celów marketingowych lub gdy są gromadzone w celu dostarczenia ich podmiotom trzecim.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale może być niezbędne, aby udzielić odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie i/lub kontaktu z Tobą.

W przypadku, gdy kontaktujesz się z Nami za pomocą naszych mediów społecznościowych, w szczególności za pośrednictwem aplikacji Messenger poprzez kliknięcie linku „Napisz do nas” dostępnego w Sklepie, przetwarzamy dane osobowe, jakie nam przekażesz lub które są niezbędne do kontaktu z Tobą i udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie, lub które posiadamy w związku z łączącą nas relacją lub które zebraliśmy z publicznie dostępnych źródeł. Dane te możemy też uzyskać od administratora aplikacji Messenger i serwisu Facebook, tj. Meta Ireland Limited z Twojego publicznego profilu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest również Meta Ireland Limited, z siedzibą pod adresem 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Irlandia, będący administratorem mediów społecznościowych Facebook i Messenger, przy czym decyduje on samodzielnie o celach i środkach przetwarzania Twoich danych. Każdy kanał mediów społecznościowych ma własną politykę dotyczącą sposobu przetwarzania i ochrony danych osobowych. Ponosimy odpowiedzialność wyłącznie w zakresie przetwarzanych przez nas danych osobowych. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące wykorzystania danych osobowych przez w/w podmiot, przed skorzystaniem z dostarczanych przez niego kanałów dokładnie zapoznaj się z jego polityką prywatności.

Zasady przetwarzania danych osobowych określone przez dostawcę serwisu Facebook, Instagram, Messenger i innych produktów i funkcji oferowanych przez Meta Ireland Limited znajdą się w Polityce Prywatności serwisu Facebook dostępnej na stronie: https://www.facebook.com/privacy/policy.

W przypadku, gdy wchodzisz na nasz Profil spoza UE/EOG administratorem Twoich danych może być Meta Platforms Inc., 1601 Willow Road, Menlo Park, California.

Zawsze wtedy, gdy personalizujemy naszą komunikację, oferty lub reklamy, możemy profilować Twoje dane. Profilowanie to polega na automatycznej ocenie jakimi produktami lub usługami możesz być zainteresowany, wykorzystując do tego informacje o wyświetlanych przez Ciebie treściach. Dzięki temu reklamy produktów lub usług wyświetlane w Sklepie, jak też przesyłane przez nas informacje marketingowe na temat naszych produktów i usług, czy ofert i rekomendacji będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. W takim przypadku nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji (wymuszonych np. przez algorytm), które mogą mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wpływać na Ciebie w podobnie istotny sposób. Jeżeli jednak zdecydujesz, że nie chcesz więcej otrzymywać od Nas personalizowanych ofert lub spersonalizowanych komunikatów marketingowych, możesz w dowolnym momencie Nas o tym poinformować i wyrazić swój sprzeciw przeciwko profilowaniu Twoich danych osobowych w tym celu.

  1. Dane przetwarzane w związku z wysyłką Newslettera – zakres przetwarzania

W przypadku, gdy zapiszesz się do naszego Newslettera zapisujemy takie dane, jakie nam podasz w momencie zapisywania się do Newslettera, w szczególności Twój adres e-mail.

Przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w oparciu o niezbędność przetwarzania tych danych do zawarcia i wykonania zawartej z Tobą umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.

Świadczenie usługi Newslettera odbywa się zgodnie z Regulaminem Newslettera.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwia zapisanie się do Newslettera i jego otrzymywanie.

  1. Dane przetwarzane w związku ze współpracą z naszymi Dostawcami i Kontrahentami – zakres przetwarzania

 

  • W przypadku, gdy Administrator nawiązuje współpracę ze swoimi Dostawcami i Kontrahentami, przetwarza on dane osobowe ich wyznaczonych przedstawicieli i członków personelu, którzy zawierają umowy w ich imieniu, którzy są zaangażowani w wykonywanie tych umów i z którymi kontaktuje się on w ramach tej współpracy.
  • W związku z tym, jeśli użytkownik jest przedstawicielem lub członkiem personelu naszego Dostawcy lub Kontrahenta, będziemy przetwarzać jego dane osobowe, które zostały przekazane przez jego pracodawcę lub zleceniodawcę: imię, nazwisko, przedsiębiorstwo, dla którego pracuje lub wykonuje zlecenia, stanowisko i dane kontaktowe.
  • Dane te przetwarzamy: 
    1. a) w celu wykonania i rozliczenia zawartej umowy – na podstawie niezbędności przetwarzania do wykonania umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na prawidłowym wykonaniu zobowiązań umownych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 
    2. b) w celu nawiązania i utrzymania dobrych stosunków biznesowych z pracodawcą lub zleceniodawcą użytkownika – na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na utrzymywaniu stosunków biznesowych z naszymi Dostawcami i Kontrahentami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 
    3. c) do celów archiwizacji, w zakresie koniecznym do zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi, w szczególności wynikającymi z przepisów podatkowych i o rachunkowości – na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na przechowywaniu dowodów związanych z zawarciem lub wykonaniem umowy z naszym Dostawcą lub Kontrahentem (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 
    4. d) do celów potencjalnego ustalenia i badania roszczeń lub obrony przed nimi – na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na ochronie i dochodzeniu naszych praw (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale może być niezbędne, np. do wykonywania umowy lub skontaktowania się z Tobą.

 

  1. Dane przetwarzane w związku z korzystaniem z naszych mediów społecznościowych – zakres przetwarzania

 

  • W ramach promowania naszej działalności prowadzimy strony/kanały/fanpage’y w serwisach społecznościowych Facebook (Meta) oraz LinkedIn.
  • Przetwarzamy dane osobowe osób, które na naszych profilach w mediach społecznościowych:
    1. dokonały subskrypcji profilu poprzez kliknięcie ikony „Lubię to”, „Obserwuj”, „Udostępnij” lub „Subskrybuj” itp.;
    2. wykonały czynność/reakcję na profilu w serwisach społecznościowych, np. poprzez kliknięcie „lubię to”, „skomentuj”, „udostępnij”, „zapisz post”, „podaj dalej” itp.;
    3. wysłały do nas wiadomość prywatną poprzez funkcję „wyślij wiadomość”.
  • Dane osobowe uzyskujemy od administratorów serwisów Meta Ireland Limited oraz LinkedIn Ireland Unlimited Company z Twojego publicznego profilu oraz wpisów na stronach ww. serwisów społecznościowych.
  • Jako założyciel stron w wymienionych powyżej serwisach społecznościowych dostarczanych przez wskazane podmioty, administratorem Twoich danych osobowych jest również:
  1. Meta Ireland Limited, z siedzibą pod adresem 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Irlandia;
  2. LinkedIn Ireland Unlimited Company (Wilton Plaza, Wilton Place, Dublin 2, Ireland);

przy czym każdy z nich samodzielnie decyduje o celach i środkach przetwarzania danych. Każdy kanał mediów społecznościowych ma własną politykę dotyczącą sposobu przetwarzania i ochrony danych osobowych. Ponosimy odpowiedzialność wyłącznie w zakresie przetwarzanych przez nas danych osobowych. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące wykorzystania danych osobowych przez w/w podmioty, przed skorzystaniem z dostarczanych przez nich kanałów dokładnie zapoznaj się z ich polityką prywatności.

  • W związku ze specyfiką funkcjonowania wyżej wymienionych serwisów społecznościowych, informacje o działaniach podejmowanych przez użytkowników na tych stronach są jawne. Do danych, które są dostępne dla wszystkich użytkowników ww. serwisów społecznościowych, w tym nas, należą: dane identyfikacyjne, takie jak np. imię i nazwisko użytkownika, nick, dane adresowe i inne dostępne na profilu dane; dane w postaci wizerunku utrwalonego na publikowanych zdjęciach i filmach; dane zawarte w publikowanych komentarzach i postach.
  • Zakres danych, które mogą być przetwarzane przez nas jako podmiot prowadzący profile oraz dostawców mediów społecznościowych, jest następujący:
  1. Facebook

Mamy dostęp wyłącznie do zbiorczych statystyk strony (liczba obserwujących fanpage/profil, wiek i płeć użytkowników wraz z podziałem procentowym wśród obserwujących, nazwy miast i państw, z których obserwują użytkownicy z podziałem procentowym, zasięg fanpage’a/profilu oraz poszczególnych postów, liczba polubień i reakcji, liczba komentarzy i udostępnień, liczba kliknięć w link oraz zbiorczych i zanonimizowanych raportów dotyczących kampanii prowadzonych za pomocą samoobsługowego systemu reklam).

Szczegóły dotyczące zasad wspólnego przetwarzania danych w zakresie statystyk strony z Meta Ireland Limited dostępne są pod adresem: https://pl-pl.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum.

Zasady przetwarzania danych osobowych określone przez dostawcę serwisu Facebook, Instagram, Messenger i innych produktów i funkcji oferowanych przez Meta Ireland Limited znajdą się w Polityce Prywatności serwisu Facebook dostępnej na stronie: https://www.facebook.com/privacy/explanation.

W przypadku, gdy wchodzisz na nasz Profil spoza UE/EOG administratorem Twoich danych może być Meta Platforms Inc., 1601 Willow Road, Menlo Park, California.

  1. LinkedIn

Mamy dostęp wyłącznie do danych liczbowych za dany okres (liczba profili, które odwiedziły profil, liczba wzmianek profilu, liczba nowych obserwujących oraz nowych kontaktów, liczba i rodzaj reakcji pod publikacją, liczba i treść komentarzy, liczba udostępnień publikacji, treść wiadomości wysyłanych poprzez serwis, dane zawarte w profilu – m. in. wizerunek, imię i nazwisko, wykształcenie, przebieg kariery zawodowej, w przypadku profili prowadzonych przez przedsiębiorców: średni okres zatrudnienia u danego przedsiębiorcy, osoby powiązane pracujące u danego przedsiębiorcy, wykształcenie części pracowników).

Zasady przetwarzania danych osobowych określone przez dostawcę serwisu LinkedIn, znajdą się na stronie: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy.

Dane przetwarzane w ramach platformy LinkedIn są współadministrowane przez Administratora oraz LinkedIn (LinkedIn Ireland Unlimited Company, Wilton Place, Dublin 2, Ireland). Szczegółowe zasady dotyczące współadministrowania danymi, w tym informacje o przysługujących prawach, zostały opisane na tej stronie: https://legal.linkedin.com/pages-joint-controller-addendum.

Jeśli wchodzisz na nasz profil jako użytkownik spoza UE/EOG naszym współadministratorem jest LinkedIn Corporation (1000 W. Maude Avenue, Sunnyvale, CA 94085, USA).

  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
  1. prowadzenia naszych profili w serwisach społecznościowych Facebook oraz LinkedIn w celu informowania za ich pomocą o prowadzonej działalności, promowaniu wydarzeń, informowania o naszej ofercie (przekazywania informacji o świadczonych produktach i usługach, prowadzenia działań sprzedażowych), employer brandingu, prowadzenia działalności marketingowej i promocyjnej oraz w celu komunikacji za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności tych serwisów;
  2. prowadzenia analiz statystycznych realizowanych za pośrednictwem narzędzi dostarczanych przez aplikacje poszczególnych serwisów społecznościowych, dotyczących popularności oraz sposobu korzystania z portali mediów społecznościowych należących do nas.
    • Dane osobowe będą przetwarzane w wyżej wymienionych celach w oparciu o niezbędność do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    • W przypadku, gdy zdecydujesz się nam przekazać dodatkowe dane osobowe poprzez użycie funkcjonalności oferowanej przez dostawcę danego serwisu społecznościowego (jak np. Sales Navigator w ramach LinkedIn), Twoje dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale może być niezbędne do korzystania z naszych profili w serwisach społecznościowych.

 

  1. Okres przetwarzania danych

Twoje dane osobowe będą przetwarzane:

  1. do celu realizacji umowy zawartej za pomocą Sklepu – przez czas niezbędny do jej zrealizowania, a w przypadku, gdy umowa jest odpłatna także jej rozliczenia, jednak nie dłużej niż do momentu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy;
  2. do kontaktu z Tobą – od dnia ich zebrania do czasu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie, w której nawiązałeś kontakt lub upływu czasu, gdy racjonalnie możemy zakładać, że będziemy musieli skontaktować się z Tobą;
  3. w celach marketingowych –  (i) w przypadku marketingu opartego na naszym prawnie uzasadnionym interesie – przez czas istnienia naszego prawnie uzasadnionego interesu, tj. przez czas trwania łączącej nas relacji lub do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, nie dłużej jednak niż do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu Twoich danych osobowych w celach marketingowych; (ii) w przypadku marketingu opartego na Twojej zgodzie – do czasu cofnięcia zgody;
  4. do celów dochodzenia i obrony przed roszczeniami – przez czas nie dłuższy niż okres przedawnienia roszczeń;
  5. do celów wykonania obowiązków nałożonych przepisami prawa – przez czas nie dłuższy niż potrzebny dla wykazania, że obowiązki te były realizowane przez nas w sposób prawidłowy;
  6. do celów poprawy funkcjonowania i bezpieczeństwa Sklepu – przez czas, przez jaki dane te są niezbędne do realizacji tego celu, nie dłużej jednak niż do czasu wyrażenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu względem ich przetwarzania;
  7. do celu archiwizacji i wykonywania kopii zapasowych – przez okres ustalony zgodnie z polityką wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji u Administratora;
  8. w celu wykonania i rozliczenia umów zawartych z Dostawcami i Kontrahentami – przez okres wykonania i rozliczenia umowy, w tym przez okres dochodzenia roszczeń oraz przechowywania dokumentacji dotyczącej wykonania obowiązków nałożonych przepisami prawa;
  9. w celu nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych z Dostawcami i Kontrahentami – przez czas trwania takich relacji;
  10. w związku z korzystaniem z naszych mediów społecznościowych – przez okres związany z realizacją wskazanych powyżej celów przetwarzania zgodnie z naszą polityką retencji, przy czym informacje w ramach zamieszczonych komentarzy będą dostępne w danym serwisie do czasu ich usunięcia przez autora, a dane statystyczne dotyczące osób odwiedzających nasze strony w mediach społecznościowych będą przetwarzane przez czas nie dłuższy niż przez okres dostępności tych danych w serwisach;
  11. na podstawie Twojej zgody – do momentu jej wycofania, jednak nie wpływa to na prawidłowość przetwarzania danych osobowych przez Administratora przed jej wycofaniem;
  12. na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – przez czas trwania tego interesu, jednak nie dłużej niż do momentu złożenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

Każdorazowo jednak dane będziemy przetwarzać nie dłużej niż do chwili wyrażenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu wobec ich przetwarzania, gdy podstawą ich przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, albo nie dłużej niż do wycofania zgody, jeżeli jest ona podstawą prawną przetwarzania danych.

  1. Odbiorcy danych

Dokładamy należytej staranności przy wyborze podmiotów, którym przekazujemy Twoje dane i wymagamy od tych podmiotów, aby chroniły one Twoje dane za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.

Twoje dane osobowe mogą zostać ujawnione:

  1. osobom trzecim świadczącym na naszą rzecz usługi, które są potrzebne dla realizacji celów, w związku z którymi przetwarzamy Twoje dane (np. usług z zakresu IT, księgowości, komunikacji elektronicznej, hostingu danych, usług mających na celu zapewnienie funkcjonowania Sklepu, analizy danych, wysyłki e-maili oraz marketingu i remarketingu, obsługi systemu HelpDesk oraz infolinii),
  2. Shoper S.A. z siedzibą w Krakowie, który jest operatorem internetowej platformy handlowej i zajmuje się administrowaniem Sklepem,
  3. Benhauer sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, który jest dostawcą i operatorem Salesmanago – narzędzia do zbierania i archiwizowania zgód marketingowych oraz prowadzenia email marketingu,
  4. PayU S.A., który zapewnia obsługę systemu ratalnego w ramach Sklepu,
  5. zewnętrznym dostawcom tj. operatorzy płatności w Sklepie i dostawcy przesyłek,
  6. zewnętrznym dostawcom usług, którzy udostępniają narzędzia do badania i analizy satysfakcji użytkowników Sklepu,
  7. odbiorcom, na rzecz których ujawnienie wymagane jest na mocy odpowiednich przepisów lub postanowienia sądu lub innego organu władzy,
  8. innym odbiorcom, jeżeli wyrazisz na nich swoją zgodę lub gdy przekazanie im danych jest niezbędne, by chronić Twoje żywotne interesy lub żywotne interesy innych podmiotów.
  9. Przekazywanie danych do państw trzecich

Każdorazowo, gdy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) do państw które nie zapewniają takiego samego lub odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, jaki wynika z przepisów obowiązujących na terenie Polski, zadbamy o to, by odbywało się to w oparciu o ważną podstawę prawną oraz z wykorzystaniem prawem wymaganych zabezpieczeń.

  1. Odnośniki do zewnętrznych stron internetowych

Dla wygody użytkowników strona internetowa Administratora może zawierać odnośniki do zewnętrznych stron internetowych lub informacji. Korzystając z tych odnośników, opuszczasz stronę internetową Administratora i zostajesz przekierowany na stronę internetową podmiotu trzeciego. Nie mamy kontroli nad stronami internetowymi podmiotów trzecich, a praktyki w zakresie ochrony danych stosowane przez te podmioty mogą różnić się od praktyk stosowanych przez nas. Nie zatwierdzamy treści dostępnych na stronach internetowych podmiotów trzecich ani nie składamy jakichkolwiek oświadczeń w odniesieniu do tych stron. Jeśli przekażesz swoje dane osobowe za pośrednictwem strony internetowej podmiotu trzeciego, niniejsza Polityka Prywatności nie będzie miała zastosowania do przetwarzania tych danych przez ten podmiot trzeci. Zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności danej strony internetowej lub danego przedsiębiorstwa przed udostępnieniem swoich danych osobowych.

  1. Prawa osób, których dane dotyczą

W zakresie każdego z niżej wskazanych praw możesz skontaktować się z Nami za pomocą danych kontaktowych podanych w punkcie 1 Polityki Prywatności. Przysługuje Ci:

  1. Prawo do uzyskania informacji, dostępu do danych oraz do otrzymania kopii danych. Możesz w każdej chwili zażądać przekazania informacji o swoich danych osobowych, które przechowujemy lub do których mamy dostęp. Na Twój wniosek kopia Twoich danych osobowych objętych przetwarzaniem zostanie Ci nieodpłatnie udostępniona. Za przesłanie każdej kolejnej kopii danych będziemy mogli naliczyć opłatę pokrywającą racjonalne koszty obsługi żądania jej przekazania.
  2. Prawo do wycofania zgody. Za każdym razem, gdy Twoje dane są przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, możesz wycofać tę zgodę w każdym czasie, przy czym fakt ten pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed wycofaniem przez Ciebie zgody.
  3. Prawo do sprostowania danych osobowych. Dokładamy racjonalnych starań, by zapewnić, że Twoje dane osobowe są prawidłowe, kompletne i aktualne. Jeżeli konieczne jest zaktualizowanie danych, prosimy o taką informację.
  4. Prawo do przenoszenia danych. Masz prawo otrzymać swoje dane osobowe w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, jak również prawo do przeniesienia swoich danych do innego administratora danych – w wypadku, gdy podstawą prawną przetwarzania Tych danych jest Twoja zgoda lub wykonanie umowy.
  5. Prawo do usunięcia danych i do ograniczenia przetwarzania. W wypadkach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych możesz zażądać usunięcia Twoich danych osobowych. Nie jest to jednak prawo absolutne  – mogą istnieć sytuacje, w których nadal będziemy uprawnieni do przetwarzania tych danych. Możesz również zażądać ograniczenia dalszego przetwarzania Twoich danych.
  6. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.W przypadkach określonych w przepisach prawa możesz wyrazić sprzeciw wobec dalszego przetwarzania Twoich danych, jeśli podstawą tego przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes w postaci prowadzenia marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, lub gdy podstawą przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes w celach innych niż marketing bezpośredni, a wniesienie przez Ciebie sprzeciwu wynika z przyczyn uzasadnionych Twoją szczególną sytuacją.
  7. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Możesz złożyć skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – co do zasady będzie nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  8. Bezpieczeństwo danych osobowych

 

  • Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że Twoje dane osobowe są przetwarzanie przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na Twoich danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
  • Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Twoje dane osobowe na zlecenie Administratora.

 

  1. Zmiany Polityki Prywatności
    • Polityka Prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
    • Aktualna wersja Polityki Prywatności została przyjęta i obowiązuje od 30/10/2024 r.

 

 

 

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

  1. Informacje ogólne

Podczas odwiedzin i korzystania z serwisu internetowego Golden Bow Solutions, dostępnego pod domeną: https://gbs.pl (w tym każdą z jej podstron – dalej strona ta oraz jej podstrony łącznie zwane: "Sklep"), administratorem Twoich danych osobowych GBS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000878397, NIP: 5242912291, REGON: 387950486, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł, adres e-mail: [email protected], numer telefonu: +48 22 103 10 33 (dalej: „Administrator” lub „My”).

  1. Co to są pliki cookies?

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze Sklepu oraz wszelkie inne podobne technologie, takie jak pixel tags czy local storage, służące do zbierania informacji o Twojej aktywności w Sklepie (dalej jako „Pliki cookies”). Pliki cookies mogą pochodzić od Administratora lub od zaufanych partnerów Administratora. Pliki cookies nie są używane w celu przetwarzania lub przechowywania danych osobowych i z założenia nie służą do bezpośredniej identyfikacji użytkownika. Nie zmieniają także ustawień Twojej przeglądarki ani nie zmieniają konfiguracji Twojego urządzenia. Sytuacje wyjątkowe, gdy dane zebrane za pomocą Plików cookies uznane mogą zostać za Twoje dane osobowe, a także związane z tym Twoje uprawnienia, szczegółowo opisane zostały we odpowiedniej części Polityki Prywatności.

  1. Do czego wykorzystywane są pliki cookies?

Wykorzystujemy Pliki cookies przede wszystkim, aby umożliwić Ci dostęp do Sklepu i ułatwić korzystanie z niego. Administrator wykorzystuje też Pliki cookies w celach analitycznych i marketingowych – wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę przy pierwszym wejściu do Sklepu. Możemy wykorzystywać także inne technologie i rozwiązania techniczne pozwalające uzyskać dostęp do informacji przechowywanej na Twoim urządzeniu lub w przeglądarce.

  1. Jakie rodzaje plików cookies są wykorzystywane w Sklepie?

Administrator wykorzystuje w Sklepie następujące rodzaje Plików cookies:

  • Niezbędne Pliki cookies – są instalowane, aby zapewnić Ci dostęp do Sklepu i jego podstawowych funkcji. Nie wymagają one Twojej zgody. Bez nich Administrator nie byłby w stanie świadczyć usług w ramach serwisu użytkownikom.
  • Opcjonalne Pliki cookies – Administrator korzysta z nich wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę. Są to pliki cookies:
    1. Funkcjonalne – pozwalają na zapamiętanie Twoich preferencji oraz wyborów (takich jak nazwa użytkownika, język, rozmiar tekstu lub inne elementy, które można dostosować) oraz dostarczają Ci spersonalizowanych treści w ramach Sklepu.
    2. Analityczne – pozwalają na sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w Sklepie. Pomagają rozpoznać, które strony są mniej lub bardziej popularne, i zrozumieć w jaki sposób użytkownicy poruszają się po Sklepie, dzięki czemu Administrator może poprawiać wydajność Sklepu.
    3. Marketingowe – wykorzystujemy je w celu dostarczania reklam zgodnych z Twoimi zainteresowaniami i preferencjami. Na podstawie informacji w tych Plikach cookies i aktywności w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań użytkowników.

Wykorzystywane pliki Cookies są wyszczególnione pod tym linkiem: [Pliki Cookies]

  1. Czy w Sklepie są wykorzystywane pliki cookies podmiotów trzecich?

W trakcie korzystania ze Sklepu możesz otrzymać Pliki cookies pochodzące od współpracujących z Administratorem podmiotów trzecich. Podmioty trzecie współpracujące z Administratorem w ramach Sklepu to:

  • 1) Dostawcy usług analitycznych – w celu lepszego zrozumienia działania Sklepu współpracujemy z takimi dostawcami usług analitycznych, jak:
    1. Google Analytics (Enhanced Ecommerce / Universal Analytics)
    2. Benhauer sp. z o.o. (Salesmanago)
  • 2) Partnerzy marketingowi – Administrator korzysta z usług dostawców marketingowych, którzy mogą korzystać z Plików cookies marketingowych, by wyświetlać reklamy, które ich zdaniem będą najbardziej interesujące dla użytkownika, oraz by mierzyć efektywność takich reklam w Sklepie. Nasi partnerzy marketingowi to:
    1. Benhauer sp. z o.o. (Salesmanago)
  • 3) Dostawcy usług funkcjonalnych – w celu umożliwienia Ci dostosowania korzystania ze Sklepu do swoich potrzeb współpracujemy z dostawcami usług telekomunikacyjnych, takimi jak:
    1. com, s.r.o.

 

  1. Jak długo są przechowywane pliki cookies?

W Sklepie stosowane są:

  • 1) Sesyjne Pliki cookies – niektóre Pliki cookies są plikami tymczasowymi, przechowywanymi do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Tego rodzaju Pliki cookies pomagają analizować ruch sieciowy, umożliwiają identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych oraz łatwiejsze poruszanie się po Sklepie;
  • 2) „Stałe” Pliki cookies – część Plików cookies jest „stałymi” Plikami cookies, które przechowywane są przez czas określony w ich parametrach lub do czasu usunięcia ich przez użytkownika. Pomagają nam zapamiętywać Twoje ustawienia i preferencje, by uczynić Twoją kolejną wizytę wygodniejszą lub dostarczyć Ci dopasowaną treść.

 

  1. Jak zmienić ustawienia w zakresie plików cookies?

W Sklepie stosowana jest Platforma Zarządzania Zgodą (dalej jako „Platforma”), aby ułatwić Ci zarządzanie swoimi preferencjami w zakresie Plików cookies. Przy pierwszym wejściu na adres internetowy Sklepu zostaniesz poproszony o wybór jednej z dostępnych opcji:

  • 1) Wyrażenie zgody na wszystkie Pliki cookies – poprzez wybór „Akceptuję wszystko”,
  • 2) Wyrażenie zgody na niezbędne Pliki cookies – poprzez wybór „Akceptuję niezbędne”,
  • 3) Wyrażenie zgody na niektóre Pliki cookies – poprzez wybór „Dostosuj zgody”, a następnie przekierowanie na Platformę, w celu dostosowania Plików cookies do własnych preferencji.

 

Możesz w każdym czasie zmieniać za pomocą Platformy swoje ustawienia dotyczące preferencji w zakresie Plików cookies. Platforma pozwala:

  • 1) Pozyskać szczegółowe informacje na temat Plików cookies pozyskiwanych w Sklepie, za pośrednictwem linku w stopce Sklepu;
  • 2) Wyrazić i wycofać zgodę na wykorzystywanie przez Administratora i jego zaufanych partnerów opcjonalnych Plików cookies;
  • 3) Zmieniać wybrane wcześniej ustawienia.

 

  1. Jak zmienić ustawienia plików cookies z poziomu przeglądarki internetowej?

Twoja przeglądarka internetowa powinna zapewniać możliwość zmiany ustawień tak, aby odrzucić, usunąć lub zablokować określone Pliki cookies. Wyrażenie zgody z poziomu Platformy na wykorzystywanie przez Administratora i jego zaufanych partnerów opcjonalnych Plików cookies nie pozbawia Cię możliwości zmiany ustawień Plików cookies z poziomu przeglądarki internetowej. Ustawienia obsługi Plików cookies w najpopularniejszych przeglądarkach są dostępne pod następującymi linkami:

 

Niektóre Pliki cookies są niezbędne do funkcjonowania Sklepu, a więc zmiana ustawień przeglądarki może sprawić, że niektóre usługi nie będą działać prawidłowo, a nawet całkowicie uniemożliwić Ci korzystanie ze Sklepu.

 

  1. Zmiana Polityki Plików cookies
  • Polityka jest na bieżąco weryfikowana przez Administratora i w razie potrzeby zmieniana.
  • Aktualna wersja Polityki Plików cookies została przyjęta i obowiązuje od 30/10/2024 r.

.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium