BIURO OBSŁUGI KLIENTA 22 765 65 32 (Czynne 10:00-15:00)
DARMOWA DOSTAWA OD 160 zł!

Regulaminy

Regulamin sklepu internetowego Golden Bow Solutions

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Golden Bow Solutions prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://gbs.pl.
Sprzedawca – GBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000878397, NIP 5242912291, nr REGON 38795048600000, kapitał zakładowy 5000,00 zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa
  2. Adres e-mail: [email protected]
  3. Telefon: 732083688

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    2. za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • Płatności Shoper
      • eCard
      • dotpay
      • PayPal
      • PayU
      • Przelewy24
      • TPay.com
      • HotPay
    3. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 5 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  5. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
    • Polska
    • USA
    • Unia Europejska
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
    2. Do paczkomatów InPost
    3. Drogą elektroniczną – w przypadku treści cyfrowych

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno;
    3. zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  3. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  10. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego uprzywilejowanego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Kupującego uprzywilejowanego - na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.



Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

GBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa
adres e-mail: [email protected]

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin konta

w sklepie Golden Bow Solutions



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy Golden Bow Solutions prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://gbs.pl
Sprzedawca - GBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000878397, NIP 5242912291, nr REGON 38795048600000, kapitał zakładowy 5000,00 zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa
  2. Adres e-mail: [email protected]
  3. Telefon: 732083688

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: [email protected], czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail [email protected].
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu.
  5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy [email protected], czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.






REGULAMIN USŁUGI NEWSLETTER

ROZDZIAŁ I

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • CEL I ZAKRES REGULAMINU
  1. Niniejszy Regulamin Newslettera określa zasady świadczenia przez Spółkę usługi wysyłki Newslettera, dostępnej za pośrednictwem Serwisu, w tym obejmuje regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 UŚUDE oraz ogólne warunki umów zawieranych ze Spółką za pośrednictwem Serwisu zgodnie z rozdziałem 5B UPK.
  2. Kontakt ze Spółką jest możliwy:
  3. listownie lub osobiście pod adresem: ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa, 
  4. mailowo na adres: [email protected]

 

  • DEFINICJE

Użyte w Regulaminie Newslettera pojęcia przyjmują następujące znaczenia:

  • Formularz – formularz internetowy dostępny w ramach Serwisu służący do subskrypcji Newslettera;
  • Konsument – Użytkownik zawierający ze Spółką umowę na świadczenie usługi Newsletter niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. Na potrzeby Regulaminu Newslettera za Konsumenta uznaje się również osobę fizyczną zawierającą ze Spółką umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z jej treści wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
  • Newsletter – usługa świadczona przez Spółkę na rzecz Użytkownika w postaci wysyłania wiadomości e-mail na adres e-mail wskazany przez Użytkownika, zawierających informacje o produktach i usługach świadczonych przez Spółkę, w tym dostępnych nowościach i promocjach w Sklepie, świadczona zgodnie z Regulaminem Newslettera;
  • Polityka prywatności – polityka prywatności, czyli informacja wyjaśniająca, w jaki sposób Spółka przetwarza dane osobowe, dostępna tutaj: https://gbs.pl/polityka-prywatnosci
  • Regulamin Newslettera – niniejszy regulamin;
  • Serwis – strona sklepu internetowego Golden Bow Solutions dostępnego pod adresem: https://gbs.pl i inne strony funkcjonujące w obrębie domeny, prowadzona przez Spółkę, w ramach której Użytkownik może dokonywać zapisu na Newsletter;
  • Sklep – sklep internetowy Golden Bow Solutions prowadzony przez Spółkę;
  • Spółka – GBS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem ul. Goworowska 12/3, 03-353 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000878397, NIP: 5242912291, REGON: 387950486, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł;
  • Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;
  • Umowa – umowa na świadczenie usługi Newsletter;
  • UPK – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
  • UŚUDE – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  • Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z usługi Newsletter

3) SPOSÓB KORZYSTANIA Z USŁUGI NEWSLETTER

  1. Korzystanie z Newslettera jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Użytkownika minimalnych wymagań technicznych określonych w § 4 Regulaminu.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z usługi Newsletter w sposób zgodny z Regulaminem Newslettera, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego oraz celami utworzenia Newslettera, a w szczególności w sposób nienaruszający praw osób trzecich oraz praw i interesów Spółki.
  3. Regulamin Newslettera jest udostępniany nieodpłatnie w Serwisie w sposób umożliwiający Użytkownikowi jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie za pomocą systemu teleinformatycznego.

 

  • 4

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Aby korzystać z usługi Newsletter, należy spełnić następujące minimalne wymagania techniczne:
  2. posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet z zalecanym systemem operacyjnym Windows 11 i Mac OS 10.10. lub minimalnym systemem operacyjnym Windows 7 lub urządzenia mobilnego z systemem Android lub iOS,
  3. posiadanie zainstalowanej jednej z przeglądarek internetowych obsługujących JavaScript i pliki cookies.
  4. Korzystanie z Newslettera wymaga, poza spełnieniem wymogów wskazanych w ust. 1, posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
  5. W razie korzystania przez Użytkownika ze sprzętu komputerowego lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych wskazanych w Regulaminie Newslettera, Spółka nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania usługi Newsletter i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na ich jakość lub sposób korzystania, za co w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności.
  • 5

PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

  1. Treści Cyfrowe dostarczane Użytkownikowi w ramach usługi Newsletter podlegają ochronie wynikającej z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Newsletter może również zawierać prawnie chronione znaki towarowe.
  2. Użytkownik może wykorzystywać Newsletter wyłącznie na cele osobiste bez prawa do ich dalszego rozpowszechniania lub wykorzystywania w jakikolwiek inny sposób do celów związanych z prowadzoną przez siebie działalnością (lub do innych celów komercyjnych).
  3. Dokonując subskrypcji Newslettera, Użytkownik nabywa niewyłączną licencję na korzystanie z materiałów udostępnianych w ramach Newslettera na następujących polach eksploatacji:
  4. wyświetlanie;
  5. odtwarzanie;
  6. zapis metodą cyfrową;
  7. wydruk na własne potrzeby korzystania z Newslettera.
  8. Dalsze utrwalanie i zwielokrotnianie, wprowadzanie do obrotu oryginału i kopii, nadawanie i reemitowanie, a także publiczne wystawianie, wyświetlanie, zwielokrotnianie oraz udostępnianie Newslettera w taki sposób, aby każdy miał do niego dostęp z dowolnego miejsca i w czasie przez siebie wybranym, a także jakiekolwiek inne korzystanie z Newslettera poza polami eksploatacji wskazanymi w ust. 3 powyżej jest niedozwolone.
  9. Modyfikacja i zmiana integralności Newslettera jest zabroniona bez zgody Spółki, chyba że wynika to z oczywistej konieczności, a Spółka nie miałaby uzasadnionego powodu, aby się temu sprzeciwić.

 

ROZDZIAŁ II

ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI NEWSLETTER

 

  • 6

ZAPIS NA NEWSLETTER

  1. Zapisu na Newsletter dokonuje się poprzez wypełnienie Formularza dostępnego w ramach Serwisu, w tym podanie adresu e-mail, na który ma być dostarczany Newsletter, oraz potwierdzenie zapisu przez wciśnięcie przycisku „Zapisz”.
  2. Użytkownik powinien niezwłocznie otrzymać wiadomość o zapisie na Newsletter na podany przez siebie adres poczty elektronicznej. Jeżeli Użytkownik nie otrzyma takiej wiadomości w ciągu 48 godzin od momentu rejestracji, powinien powiadomić o tym Spółkę.
  3. Zapis na Newsletter uważa się za dokonany z chwilą otrzymania wiadomości potwierdzającej, o której mowa w ust. 2 powyżej.
  4. Zapisanie się na Newsletter jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji handlowych, o której mowa w UŚUDE oraz zgody na wykorzystanie przez Spółkę telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego, o której mowa w art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne, a od dnia 10.11.2024 r. – zgody na przesyłanie informacji handlowej, w tym marketingu bezpośredniego, o której mowa w 398 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej.
  5. Zapisując się na Newsletter, Użytkownik zawiera umowę o dostarczenie Treści Cyfrowych.
  6. Użytkownik zobowiązany jest do podania w Formularzu własnych danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych, niewprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane podane przez Użytkownika.

 

  • 7

PRZEDMIOT UMOWY

  1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie usługi Newsletter.
  2. Dostarczenie Newslettera następuje poprzez przesłanie odpowiednich materiałów na adres e-mail Użytkownika. Newsletter uważa się za dostarczony w chwili, gdy Użytkownik lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Użytkownik wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niego dostęp. 
  3. O częstotliwości dostarczania Użytkownikowi Newslettera decyduje Spółka, przy czym Spółka zastrzega sobie prawo do jednorazowej wysyłki Newslettera.
  4. Spółka może dokonać zmiany usługi Newsletter polegającej na jej aktualizacji, poprawieniu lub ulepszeniu. O każdej takiej zmianie Użytkownik zostanie poinformowany za pomocą wiadomości przesłanej na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej. Jeżeli zmiana istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Użytkownika do usługi Newsletter lub korzystanie z niej, Użytkownik może wypowiedzieć Umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany.
  5. Spółka informuje Użytkownika o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności usługi Newsletter z Umową oraz dostarcza je Użytkownikowi przez czas dostarczania Newslettera określony w Umowie.
  6. Jeżeli Użytkownik nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Spółkę zgodnie z ust. 5 powyżej, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Newslettera z Umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
  1. poinformowała Użytkownika o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
  2. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Spółkę.

 

  • 8

CZAS TRWANIA UMOWY

  1. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  2. Użytkownik może w każdej chwili wypowiedzieć Umowę bez terminu wypowiedzenia oraz podawania przyczyny. Umowa zostanie rozwiązana w szczególności, jeżeli:
  3. Użytkownik kliknie w link anulujący subskrypcję zawarty w treści e-maila wysyłanego w ramach Newslettera;
  4. Użytkownik złoży skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych na cele wysyłki Newslettera.
  5. Umowa może zostać rozwiązana bez okresu wypowiedzenia przez Spółkę, jeżeli Użytkownik nie wykazuje żadnej aktywności związanej z Newsletterem lub kontaktem ze Spółką, przez które rozumie się nieotwieranie maili wysyłanych przez Spółkę przez czas co najmniej 6 miesięcy.
  6. W przypadku rozwiązania Umowy dane osobowe udostępnione celem świadczenia usługi Newsletter będą przetwarzane na potrzeby archiwizacji w celu wykazania faktu zawarcia przez Użytkownika umowy, w szczególności nie będą przetwarzane w celach marketingowych oraz promocyjnych.
  • 9

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Spółka dokłada wszelkich starań, aby Newsletter był zgodny z Umową zawartą z Użytkownikiem. W tym celu dba o jego jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność, dostępność wsparcia technicznego oraz zapewnia jego aktualizacje, jeśli jest to konieczne i wymagane przepisami prawa czy rozwijającą się technologią, albo chce poprawić jego jakość.
  2. W przypadku niezgodności Newslettera z Umową, Spółka ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za tę niezgodność na zasadach określonych w przepisach art. 43h – 43n UPK. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Spółki względem Użytkownika, w razie braku zgodności Newslettera z Umową oraz uprawnienie Użytkownika do odstąpienia od Umowy. 
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, jeżeli:
  • Spółka nie dostarczy Newslettera w dodatkowym terminie wynoszącym 14 dni pomimo wezwania Spółki do jego dostarczenia;
  • z oświadczenia Spółki lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Newslettera;
  • Konsument i Spółka uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Newslettera miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Spółka nie dostarczyła go w tym terminie;
  • Newsletter jest niezgodny z Umową oraz:
  1. doprowadzenie do jego zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów lub
  2. Spółka nie doprowadziła Newslettera do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której została poinformowany przez Konsumenta oraz bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub
  3. brak zgodności Newslettera z Umową występuje nadal, mimo że Spółka próbowała doprowadzić go do zgodności z Umową lub
  4. brak zgodności Newslettera z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od Umowy bez uprzedniego żądania Konsumenta do doprowadzenia go do zgodności z Umową lub
  5. z oświadczenia Spółki lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Newslettera do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla 
  6. Konsument może odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
  7. Wzór odstąpienia stanowi załącznik 1 do Regulaminu Newslettera.
  • 10

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

  1. Konsumentowi przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym możliwość:
  2. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
  3. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między kupującym a sprzedawcą;
  4. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  5. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  6. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  • 11

REKLAMACJE

  1. Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące Umowy Użytkownik może zgłaszać kontaktując się ze Spółką w sposób wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu Newslettera, z dopiskiem „Newsletter”. 
  2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres korespondencyjny Użytkownika oraz opis okoliczności stanowiących podstawę reklamacji. 
  3. Spółka rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia następującego po dniu otrzymania przez Spółkę informacji o reklamacji. Użytkownik zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia reklamacji w ten sam sposób w jaki złożył reklamację, tj. pisemnie listem poleconym wysłanym na adres korespondencyjny Użytkownika lub elektronicznie na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w reklamacji. Spółka powiadomi Użytkownika o swojej decyzji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 
  • 12

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Spółka. 
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników zostały określone w Polityce Prywatności Spółki, z zastrzeżeniem odmienności wynikających z niniejszego § 12 Regulaminu Newslettera. 
  3. Zapisując się na Newsletter, Użytkownik przekazuje Spółce następujące dane osobowe: adres e-mail. W przypadku, gdy zapis do usługi Newsletter następuje w ramach uczestnictwa w promocji, zakres danych podawanych przez Użytkownika określa regulamin takiej promocji.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji usługi Newsletter. 
  5. Dane osobowe Użytkownika Spółka przetwarza w celu: 
    1. wysyłki Newslettera – w oparciu o niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newslettera (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a od dnia 10.11.2024 r. – art. 398 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej);
    2. zapewnienia obsługi Użytkowników i bieżącego wsparcia technicznego przy korzystaniu z usługi Newsletter – w oparciu o niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO); 
    3. komunikowania się z Użytkownikiem na temat zapytań, problemów lub reklamacji zgłaszanych w związku z usługą Newsletter – w oparciu o niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, oraz prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci kontaktu z Użytkownikami i rozpatrzenia reklamacji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 
    4. wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w oparciu o przepisy prawa krajowego i prawa Unii Europejskiej nakładające takie obowiązki, w tym regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną oraz dostarczanie Treści Cyfrowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); 
    5. dochodzenia i obrony przed roszczeniami, przed sądami i organami administracji oraz poza nimi – w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 
    6. w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Użytkownika – w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 
  6. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres realizacji usługi Newsletter, jednak nie dłużej niż do momentu przedawnienia roszczeń. W pozostałym zakresie dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z Polityką Prywatności. 
  7. Dane osobowe Użytkownika mogą zostać przekazane odbiorcom danych wskazanych w Polityce Prywatności. Oprócz tych podmiotów, Twoje dane mogą zostać ujawnione dostawcom zaangażowanym w wysyłkę Newslettera.
  8. Użytkownikowi przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody. 
  9. W celu realizacji każdego z ww. praw Użytkownik może skontaktować się ze Spółką za pomocą danych kontaktowych wskazanych w § 1 ust. 2 Regulaminu Newslettera. 
  10. Użytkownikowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. 
  11. Dane Użytkownika nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

ROZDZIAŁ III

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  • 13

ZMIANY REGULAMINU

  1. Spółka zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu Newslettera w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako:
    1. wprowadzenie nowych lub zmiany istniejących, powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    2. zmiana lub pojawienie się nowych interpretacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa na skutek orzeczeń sądów lub decyzji, rekomendacji, wytycznych lub zaleceń,
    3. zmiana warunków rynkowych,
    4. wprowadzenie przez Spółkę nowych usług, związanych tematycznie z przedmiotem działalności Serwisu,
    5. rozbudowa możliwości Serwisu,
    6. zmiana w procedurze rozpatrywania reklamacji itd. wynikająca ze sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa Spółki,
    7. konieczność sprostowania omyłek pisarskich, rachunkowych, a także zapewnienia jednoznaczności postanowień Regulaminu Newslettera, niezwiększających zakresu obowiązków i niezmniejszających zakresu uprawnień Użytkownika.
  2. W przypadku wystąpienia jednej z powyższych przyczyn, Regulamin Newslettera może być zmieniony w zakresie, jaki jest niezbędny z uwagi na zaistniałą przyczynę.
  3. W przypadku skorzystania z powyższego prawa, Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie Newslettera poprzez umieszczenie informacji o zmianach w Serwisie, jak również drogą elektroniczną – w przypadku Użytkowników, którzy udostępnili Spółce adres e-mail. Wszelkie zmiany Regulaminu Newslettera stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania w sposób opisany w zdaniu poprzednim.
  4. Zmiany Regulaminu Newslettera nie będą w żaden sposób naruszać praw Konsumentów nabytych przed dniem wejścia w życie zmian.
  • 14

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Newslettera stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o drogą elektroniczną.
  2. Regulamin podlega prawu polskiemu.
  3. Regulamin dostępny jest w Serwisie pod linkiem https://gbs.pl/regulamin-newslettera oraz w siedzibie Spółki. 
  4. Regulamin wchodzi w życie dnia 04.11.2024 r. 

 


Załącznik 1

Wzór formularz odstąpienia od umowy

 

Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.

 

/Data/

/Dane Użytkownika/

                                                                        GBS sp. z o.o.

                                                                        /adres/

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY NA ŚWIADCZENIE USŁUGI NEWSLETTER

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od Umowy na świadczenie usługi Newsletter zawartej dnia ……………………… z powodu ……………………………………………..*.

 

/podpis konsumenta**/

 

*tylko jeżeli jest wymagany

** tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium